Couronne Estate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myyntisäännöt

Siirry alas

Myyntisäännöt Empty Myyntisäännöt

Viesti kirjoittaja Gabriella Ke Loka 30, 2013 4:43 am

Mikäli myyntisääntöjä ei noudateta, voin hakea hevosen takaisin ja mahdollisesti myydä sen eteenpäin. Ostotarjoukset ovat tehtävä ostotarjousohjeen mukaan, muuten voin jättää tarjouksen huomiotta.

1. Sivujen tekoon on aikaa kaksi viikkoa siitä kun hyväksyn ostotarjouksen. Mikäli sivuja ei kuulu, hevonen jää minulle.

2. Hevonen ei jää nurkkiin pölyttymään. Selaan aina välillä myymiäni hevosia, ja mikäli hevosen tai tallin sivulla ei ole tapahtunut mitään useampaan kuukauteen-puoleen vuoteen, laitan ostajalle viestiä. Jos vastausta ei kuulu kahdessa viikossa, otan hevosen takaisin. Ostaja voi ilmoittaa taukoilevansa virtuaalihommista mikä ei ole ongelma, mutta jos hän on lopettanut harrastuksen tai hänellä ei ole enää käyttöä hevoselle niin hevonen tulee minulle takaisin. En edellytä himokisausta tai viikoittaisia päiväkirjamerkintöjä, mutta jos ostat hevosen, en halua sen jäävän lopettaneen tallin unohdetuille perukoille.

3. Jos myyt hevosen, tarjoa sitä ensin minulle. Minulla on oikeus saada hevoselle mahdollisesti tulleet tekstit samalla mukaan.

4. Hevosen tietoja ei saa muuttaa suuresti. Esimerkiksi värin vaihtaminen kuvien takia on ok, kunhan mainitset siitä. Hevosen nimi, rotu, ikä (hevonen saa vanheta, ei nuorentua. Syntymäaikaa saa muuttaa omaan ikääntymiseen sopivaksi jos siitä mainitsee), sukupuoli (orin saa ruunata), säkäkorkeus ja mahdollinen suku on pysyttävä samana.

5. Joillakin hevosilla on kuvat vapaastikopioitavaltilta sivustoilta. Kuvat saa siis periaatteessa halutessaan mukaansa, kunhan tutustuu ensin kuvaajan itse asettamiin sääntöihin ja merkitsee copyrightin oikein niin kuten kuvaaja haluaa ne merkittävän.

6. Hevonen maksetaan minulle Jupiterin kautta samalla kun ilmoitat sivut. Jos sinulla ei ole tiliä Jupiterissa, voin laittaa laskun sähköpostitse. HUOM! Kaikista hevosista en ainakaan alkuun peri maksua, maksu vaaditaan vain jos hevosen myyntisivulla on hinta.

7. Minut on merkittävä maahantuojaksi tai entiseksi omistajaksi.

Gabriella
Admin

Viestien lukumäärä : 134
Join date : 22.10.2013
Ikä : 30

https://couronne.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa